Дуже хочу відкрити свій Call-центр, тільки не знаю складно це чи ні.
Що треба для його якісного функціонування крім обладнання та співробітників? Мені кол-центр потрібен для нашої компанії, який буде приймати заявки та спілкуватися з клієнтами.
Список форумов › Форум сайта "Учет и налоги" › Всякое-разное
Все дуже просто, це Бітрікс24 https://www.bitrix24.ua/articles/crm_call_center.php CRM для call-центра встановити дуже просто та почати користуватися. І вам більш не треба зберегти інформацію о клієнтах десь на комп'ютерові в окремому файлі, все буде зафіксовано в одному сервісу - картки з інформацією, де вказано ім'я та прізвище кожного. А ще можна приєднати соціальні мережі та відповідати з одного чату.Дворцова писал(а):А скажіть, будь ласка, що це за сервіс і як його встановити на комп'ютер? Мабуть, і мене такий потрібно, щоб організувати працю кол-центру. А телефон та особистий комп'ютер в нас звісно є.
Сейчас этот форум просматривают: 21 гость